بگذار خود را گم کنم در عشق،در عشق....
سلام من هستی ام.اول از همه خدا دوم خانواده ام و سوم پیانو ام همه چیز من هستند.عاشق کتابهام،سفر ، کارهای پر از هیجان و از همه بیشتر کنسرت رفتن و کنسرت گذاشتن در آینده ام.درس خوندن خیلی دوست دارم و از بودن با آدمای جالب لذت میبرم . امیدوارم ساعات خوب هرچند کم رو کنار هم بگذرونیم. یاعلی
تماس با ما http://www.peyvand.linux-web.ir/
بگذار خود را گم کنم در عشق،در عشق....

من دل به زیبایی به خوبی می سپارم

دینم این است

من مهربانی را ستایش می کنم

آیینم این است

من رنج ها را با صبوری می پذیرم

من زندگی را دوست دارم

انسان و باران و چمن را می ستایم

انسان و باران و چمن را می سرایم

در این گذرگاه

بگذار خود را گم کنم در عشق،در عشق

بگذار از این ره بگذرم با دوست ، با دوست

 

فریدون مشیری



نظرات شما عزیزان:

آریوبرزن
ساعت4:02---14 خرداد 1394


kimiya68
ساعت17:25---14 ارديبهشت 1394
سلام وبت عالیه خوش حال میشم به وب منم سر بزنی
پاسخ:سلام. ممنون کیمیا جان.حتما عزیزم


zahra
ساعت14:05---14 ارديبهشت 1394
بسیییییییییییااااااار زیبا عالی بودددددد
خیلی زیبا
سفارش شعر هم میگیرد؟
البته شعر؟
به منم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : هستی